خرید گبه ارزان و عمده با طرج های متنوع و فرش  فانتزی تولید کارخانه خرید گبه و گلیم کاشان  با قیمت های مناسب  و ارزان به مشتریان از طریق سایت های تجاری ما عرضه می گرددخریدارن عمده از تخفیفات ویژه ایی با خرید گبه ارزان برخوردار خواهند بود.

گبه یا فرش خرسک

گاباچ یا گبه از فرش های سنتی ایران است. گبه در زبان کردی و لری با نام گاوا شناخته می شود و همچنین در زبان محلی بخیاری به آن خرسک نیز می گویند. در بافت سنتی گبه یکی از انواع فرش دستباف با کیفیت و اندازه ای متوسط ​​(۹۰ × ۱۵۰ سانتیمتر یا بزرگتر) است

  • بیشتر بخوانید: روفرشی

و طراحی آن ها انتزاعی بوده و اغلب بر روی زمینه هایی با رنگ های باز و روشن همراه با به کار گیری هوشمندانه یا کلاسیک از اشکال هندسی بافته میشوند.

این نوع فرش در میان جمعیت ساکن کوه های زاگرس ایران ازجمله گروه های کرد، لر و قشقایی بسیار محبوب است.

باید بدانیم که گبه های دست بافت معمولا توسط زنان طراحی و بافته می شوند.
به علاوه فرش های گبه بسیار ضخیم تر و سنگین تر از سایر فرش های ایرانی هستند؛

گاهی اوقات آن ها در حدود یک اینچ یا ۲٫۵ سانتی متر ضخامت دارند.

در حقیقت، آنها به گلیم ها شباهت بیشتری دارند تا انواع فرش ها و همین علت سبب میشود که در نوع دست بافت قیمتی به مراتب مناسب تر از انوع دیگری از بافته های ایرانی داشته باشند.
البته همین ضخامت نیز باعث میشود بعضی از افراد این فرش را در انتخاب های خود قرار ندهند.

مدل های گبه ماشینی

معمولا خریدارن با اسم فرش گه یا فرش خرسک اشنا هستند گبه های از جمله فرش های فانتزی هستند که به صورت ماشینی نیز بافت می شود و با طرح های زیبای سنتی به بازار عرضه می شوند

گبه به مانند فرش ها پرز دار می باشند و با گلیم فرش ها متفاوت بوده ولی قیمت انها از گلیم های ماشینی ارزانتر می باشد و لی با وجود این گبه ها از بعضی مدل های فرش قیمت های بالاتری دارند.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی ابریشم

گبه های ماشینی طرح های متنوعی دارند و این طرح ها با توجه طرح های سنتی بافت می شود که طرفداران زیادی داشته اند.

گبه فرش جزو فرش های سنگین شناخته  می شوند و این به دلیل خاب بافت انها میبباشد که دارای پرز بلند بوده و به طور درشت بافت تولید می شود.

فرش های گبه بافت های به مانند سایر فرش های ماشینی داشته و وجه مشترک انها با فرش های گبه سنتی در طرح هایی است که به صورت سنتی نقش پردازی می شود

به مانند طر حهای هندسی و یا نکاره های پرندگان  و دیگر حیوانات که طی هزاران سال به گونه های دست بافت ان نیز بافت می شده است.

تولید گبه های ماشینی

کاشان از قدیم الایام به عنوان یک شهری که با فرش های ان شناخته شده می باشد و این باعث شده که در دیگر مدل های حوزه فرش نیز بتواند با توجه به تجربه ایی که تولید کنند گان کاشان دارند در هر زمینه ایی از حوزه فرش سبقت تولید انها را ربوده و حرف اول را در این صنعت داشته باشند.

کما اینکه در عرصه بین المللی نیز جزو اصلی ترین تولید کننده گان در این  حزوه بوده ودیگر رقبای خارجی از جمله چین و ترکیه نمی توانند

  • بیشتر بخوانید: روفرشی ایرانی

با این ذوق و سلیقه مدل های متنوع فرش ها را  در عرصه بین المللی به ظهور رسانند.

تولید گبه فرش با قیمت های مناسب از طرف تولید کنند گان فرش کاشان فرصت مناسبی برای خریداران می باشد که انواع مدل های ان را تهیه و استفاده نمایند.

فرش گبهه های کاشان نیز از این قایده مثتثنی نبوده و یکی از بهترین تولید ات شهر کاشان بعد از فرش ها وگلیم های کاشان به شمار می روند.

انواع مدل های گبه گلیم فرش با طرح های متفاوت در کارخانجات شهر کاشان تولید می شود و توسط مرکز پخش گبه و گلیم در بازار به فروش می رسد.

صادران گلیم فرش و گبه یکی از مراکز مهم درامد ارزی برای کاشان می باشد که سالانه امار قابل توجهی از این محصولات به کشور های همسایه و حتی کشور های اروپایی صادر می شود.

خرید گبه ارزان

ابعاد فرش گبه های ماشینی

امروزه به علت تقاضای  زیادی از این گبه های ماشینی در اندازه و ابعاد متنوعی تولید می شوند و به واسطه این تقاضاها در جاهای زیادی مصرف داشته است

یکی از بیشترین کاربرد گبه های ماشینی در ایجاد فضایی زیبا برای راه رو ها و راه پله ها می باشد

که توانسته تا حدی جای فرش کناره ماشینی را گرفته و به مانند گلیم های راه پله گزینه خوبی برای ان ها باشد.

ابعاد این گلیم و گبه های متری به مانند فرش های کناره متری در اندازه های متنوعی تولید می شود که مناسب برای هر اندازه ایی از راه پله های یک ساختمان باشد .

  • بیشتر بخوانید: روفرشی بافتنی

گبه فرش های کناره و راه پله به مانند فرش ها دارای لطافت و نرمی باشد که مورد پسند مشتریان بوده است.

خرید گبه های ماشینی برای راه پله ها را بعضا به صورت گبه های تکی و در اندازه یک پله نیز تهیه می نمایند که نمای زیبایی را برای راه پله و راه رو های منزل ایجاد می نماید. کارخانه های گلیم  مختلف در اندازه های مختلف انها را در تولیدات خود دارند.

از دیگر موارد مصرف گلیم و گبه های ماشینی بافت کناره به صورت پادری می باشد که در طرح های متنوع در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این گبه ها نیز به مانند پادری های فرش از مصرف بالایی برخوردار بوه است .

پادری ها ی گبه نیز در اندازه ۵۰×۸۵سانتی متر می باشد که انواع طرح های ان در بازار موجود می باشد.

خرید فرش گبه ارزان بدون واسطه از کارخانه

امروزه انواع فرش گبه دست بافت یا ماشین بافت در بازار ارائه شده اند که تهیه آنها از راه های متفاوتی امکان پذیر است.

خرید فرش گبه ها به قیمت های متفاوتی ارایه می شود در ادامه قصد داریم به نحویه خرید انواع فرش گبه ارزان کارخانه ای و ماشین بافت بپردازیم.
خرید این محصولات در دو مقیاس زیر امکان پذیر است:

  • خرید گبه فرش  عمده
  • خرید تکی گبه فرش

عنوان اولین راه فروش انواع فرش های گبه میتوان خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه ها را نام برد. از جمله راه های دیگر خرید از نمایندگی فروش گبه ازکارخانه های مختلف، خرید غیر حضوری و یا خرید از فروشگاه ها و پخش کنندگان موجود در شهر های مختلف است.

گبه های باقیمت های متنوعی به بازار عرضه می شود که که کیفیت و ترکیب رنگ بندی برای گبه ها عامل تعیین قیمت انها می باشد که خرید گبه ارازن با طرح های ۶رنگ و با طرح های تراکم پاینتر برای مشتریان در سایت های ما نیز  قابل مقدور می باشد.

فرش های گبه یکی از انواع ارزان فرش های ماشینی  هستند که امکان خرید آن ها به صورت عمده و بدون واسطه از کارخانه ها و بافندگی ها امکان پذیر است.

خرید گبه ارزان و بدون واسطه علاوه بر اینکه تنوع بالایی در اختیار مشتزیان قرار داده می دهد،

همچنین قیمتی ارازانتر برای خرید نسبت به سایر روش ها دارد. علت پایین بودن این قیمت نبود واسطه ها و کاهش هزینه های پخش و عرضه است.

به علاوه خرید عمده نیز خود سبب تقلیل قیمت در تعداد است.

علاوه بر موارد فوق در خرید به صورت مستقیم خریدار میتواند از اصالت کالای خریداری شده اطمینان داشته باشد به علاوه عوامل تولید نیز به حق فروش خود خواهند رسید.

برای خرید بدون واسطه گبه و گلیم های ماشینی با قیمت های ارزان از بهترین کارخانه های تولید گبه و گلیم کاشان با ما در تماس باشید.

وحیدرضاکاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹-۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.