مدل پشتی شاه نشین

انواع مدل پشتی شاه نشین و ست پشتی های ترمه و سنتی یزد با قیمت های دست اول وبا شرایط ویژه برای مشتریان در سراسر ایران از طریق سایتهای تجاری کاشان گلیم در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

انواع پشتی های سنتی

می‌دانید که زیبایی و جذابیت یک فضا باعث جذب زیادی از اقشار جامعه می شود به خصوص مکان های تفریحی و تفننی که استراحتگاه می باشد و مردم جامعه یک فضایی بسیار زیبا و دلنشین را برای تفریح خود انتخاب میکنند.

اکثر سفره خانه ها و رستوران ها مسافرخانه ها هتل ها و … مکان هایی هستند که می کوشند تا با ایجاد یک فضای بسیار آرام و دلنشین  برای مشتریان خود مهیا کنند.

مکانهایی همچون سفره خانه ها و رستوران ها مسافرخانه ها هتل ها و …با قرار دادن انواع ملزومات سنتی چون انواع پشتی های سنتی انواع گلیم و گبه ها و قرار دادن یک تخت چوبی و سور و سات چای و  سماور ذغالی مکانی چشم انداز و دل انگیز را برای مشتریان خود ایجاد می کنند .

امروزه با تولید انواع پشتی های سنتی با طرح و رنگ های خاص این فضاها برای آدمیان مهیا شده تا با به یاد آوردن سنت‌های قدیمی و خاطرات گذشته خود روز خاطره انگیزی را برای خود رقم زنند.

با گذشت زمان و مدرن شدن دکوراسیون ها با وجود مبلمان های شیک هنوز از تولید انواع پشتی های سنتی کم نشده و تولید آن با طرح های متفاوت و زیبا افزایش پیدا کرده است .

انواع پشتی های سنتی عبارتند از پشتی های خلیجی پشتی فرش پشتی های سنتی پشتی های شاه نشین و ترمه و … که بسیار زیباست و در طرح های متفاوتی تولید شده است .

  • بیشتر بخوانید: پشتی یزدی

مکان هایی چون رستوران ها یا مسافرخانه ها و یا هتل ها که به دنبال پشتی های ارزان می گردند به علت خرید تعداد زیاد باید از پشتی های یونولیتی استفاده کنند که دوام و پایداری خوبی نسبت به قیمت خود دارند .

سایت تجاری معتبر و معروف ما عرضه محصولاتی چون انواع پشتی های سنتی انواع روفرشی ها انواع پادری ها انواع  گلیم و گبه های رولی را با قیمت عمده و از درب کارخانه به شما مشتریان و مراکز فروش چنین محصولاتی عرضه می نماید.

سرویس پشتی های سنتی و شاه نشین

سرویس پشتی های سنتی و شاه نشین از جنس پارچه های ترمه و پانل در ابعاد متفاوت و نقش های جورواجور تولید و تهیه می شود.

این ست نشیمن ها به علت تهیه شده از رنگ های مختلف با وجود دکوراسیون های مکان های متفاوت  هماهنگ می‌شود .

زیبایی و جذابیت ای که این سرویس پشتی های سنتی و شاه نشین و دکوراسیون منازل می‌دهد کمتر از یک چیدمان مبلمان های لوکس و مدرن نیست و شاید اصلاً دیگر احتیاجی به مبلمان های شیک در منازل نباشد .

اینگونه سرویس ها از زمان‌های گذشته که بر میگردد به زمان شاه قاجار تا به امروز نسل به نسل منتشر شده است که اکثر قشرهای جامعه خود را درگیر این گونه چیدمان ها نموده اند.

این چیدمان سنتی نه تنها فضای شیک و مدرن و کلاسیک را در خانه ها ایجاد می کند بلکه یک فضای سنتی و قدیمی و آرام‌بخش را به اعضای خانواده ها هدیه می دهد.

  • بیشتر بخوانید: کوسن ترمه

این سرویس پشتی های سنتی و شاه نشین تهیه شده از یک تشکچه ی بزرگ ۲ عدد کوسن کوچک دو عدد کوسن بزرگ ۲ عدد بالشت لوله ای و دو عدد پشتی بزرگ مربع و دو عدد دلمی مثلث شکل که واقعاً این چیدمان را لذت‌بخش نموده است .البته اضافه یا کم کردن تیک های سرویس های پشتی ها و ابعاد و سایز آنها بستگی به سلیقه و انتخاب مشتری دارد .

چیدمان های زیبای مدل پشتی های شاه نشین وترمه

زیبایی و جذابیت خاصی که این گونه سرویس پشتی ها  که به فضاهای مختلف بخشیده عروس خانم ها را شیفته خود کرده که برای تهیه جهیزیه خود از این سرویس ها برای دکوراسیون خود انتخاب کنند و بیشترین خرید و فروش ها را به خود اختصاص بدهند .

علاوه بر آنان کسانی که عاشق یک فضای سنتی و آرام بخش هستند از این سرویس پشتی های سنتی استفاده نموده اند و رضایت خود را نسبت به کیفیت آن بیان کرده‌اند.

  • بیشتر بخوانید: بالش لوله ای

این سرویس های ترمه و شاه نشین به علت سبکی وزن  کار خانم هایی که عاشق تعویض دکوراسیون خود هستند را آسان نموده و آنان می‌توانند به طور مجدد چیدمان خود را تغییر دهند همچنین شستشوی راحت آنان باعث رضایت خانم ها از جنس پارچه و نظافت آن شده است ا.

گر تهیه این سرویس پشتی‌های شاه نشین از جنس تر مه باشد قیمت آن مناسب تر است اما اگر از جنس پانل تهیه شده باشد قیمتش کمی گران تر است برای آگاهی بیشتر از جنس الیاف به کار رفته و ثبت سفارشات دلخواه خود به هر ابعاد و سایز و رنگ بندی و نقش و طرح محصولات می توانید به بزرگترین فروشگاه اینترنتی بافت کاشان با برند قوی و معتبر خبر ارتباط برقرار نمایید و محصولات خود را سفارش دهید.

قیمت سرویس پشتی های شاه نشین و ترمه

سرویس پشتی های شاه نشین زینت بخش بسیاری از منازل به ویژه منازل عروس خانمها شده است .

این مجموعه متشکل شده از سرویس پنج یا هفت و یا نه تیکه که شامل دو عدد کوسن کوچک دو عدد کوسن بزرگ ۲ عدد پشتی مربع عدد بالشت لوله ای دو عدد دلمی مثلث شکل و یک تشکچه بزرگ به ابعاد که به دلخواه مشتریان تعداد تیکه ها کم یا زیاد میشود که روی قیمت ها نیز موثر است هر چه تعداد سفارشات تیکه ها بیشتر باشد قیمت نیز بیشتر می شود .

پدید آوردن یک فضای سنتی در کنار دکوراسیون های منازل به وجود آورنده محیطی آرام و لذت بخش و یادآور سنت و خاطرات بزرگان ما می‌شود که امروزه مورد توجه اکثر اقشار جامعه قرار گرفته است.

انتخاب این سنت نشیمن ها با انواع طرح ها و رنگ ها بسیار کار مشتریان را آسان نموده چرا که در همه ابعاد و همه رنگ بندی و نقش و نگار دلخواه مشتری تهیه و تولید می شود .

فقط کافیست با یک تماس محصول دلخواه خود را هماهنگ با دکوراسیون سفارش دهید اگر با قیمت کمتری می خواهید می توانید تعداد تیکه ها را کمتر انتخاب کنید و اگر قیمت برایتان بی اهمیت است می توانید از ست کامل برای دکوراسیون منزل خود استفاده نمایید.

قیمت این سرویس ها نسبت به کیفیت و زیبایی که به منازل می دهد بسیار با صرفه است.

البته خرید از یک مرکز معتبر نیز با اهمیت است به علت اینکه در این بازار رقابتی که به وجود آمده بعضی از مراکز تولیدی از محصولات می‌زنندو کم کاری  می‌کنند و از پارچه ومواد بی کیفیت استفاده می نمایند تا قیمت تمام شده برای مشتریان ارزان تر شود.

اما نباید فراموش کنید که کیفیت نیز مهم است و در دوام و ماندگاری محصول مورد اهمیت است .

فروشگاه بافت کاشان بزرگترین سایت تجاری خرید و فروش انواع گستره‌ای از کالاهای متفاوت و متنوع را در زمینه انواع انواع پشتی های سنتی و شاه نشین برای تمام مردم جامعه خود و همچنین کاربرانی که در این زمینه فعالیت دارند تجربه یک خرید لذت بخش را پیشنهاد می کند.

مدل پشتی شاه نشین

خرید پشتی های سنتی و ترمه  یزد

بیشترین طرح های سنتی و اصیل انواع پشتی های سنتی را با طرح های متفاوت و زیبا می توانید از شهر یزد خریداری کنید.

در شهر یزد کارخانه و کارگاه های زیادی مشغول به تولید انواع پشتی های سنتی با طرح ها و انواع مختلفی چون پشتی کناره پشتی مثلثی پشتی ترمه پشتی یک در یک یا پشتی لوله ای و … می‌پردازند که در ابعاد و سایزهای متفاوتی تهیه می شوند.

فروش انواع آن روز به روز رو به افزایش است خرید و فروش بالای این محصول تولید کنندگان را به بالا بردن کیفیت و طراحان آن را به زیباترین چشم انداز این پشتی های سنتی درگیر نموده و آنان سعی در تلاش برای بالابردن مرغوبیت کالای خود را داشته است.

افزایش خرید و فروش این نوع محصول باعث پدید آوردن بازار رقابتی از نظر کیفیت و مرغوبیت این محصول شده که تولیدکنندگان در تلاشند تا تولیدات خود را به سطح برندی  قوی برسانند.

پشتی های سنتی در مراکزی همچون سفره خانه ها و رستوران ها هتل ها و مسافرخانه ها وقهوه خانه‌ها که حس و حال قدیم و سنتی را به آدمیان هدیه  می دهد مورد استفاده و استقبال زیادی قرار گرفته است .

سفره خانه ها از این نوع پشتی‌ها برای سفره خانه  ی خود زیاد مصرف می کنند به دلیل اینکه قیمت این نوع پشتی های سنتی ارزان تر است و از فوم معمولی برای تهیه آن استفاده شده است که دوام خوبی نیز دارد باعث می شود قیمت تمام شده آن نیز ارزان تر شود.

در حال حاضر مجموعه بافت کاشان بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولاتی چون انواع پشتی های سنتی انواع روفرشی ها انواع پادری ها انواع فرش انواع گبه و گلیم رافعالیت می‌کند که شما مشتریان می توانید خرید خود را از درب کارخانه خرید کنید تا خرید خاطره انگیز را در ذهن خود تداعی کنید.

برای خرید انواع پشتی های سنتی و انواع مدل پشتی شاه نشین با شماره های زیر تماس بگیرید.

وحیدرضا کاظمی:

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.