تولیدی پشتی شاه نشین

تولیدی پشتی شاه نشین و انواع پشتی های سنتی یزد و کاشان با قیمت های عمده در دسترس مشتریان از طریق سایت های بافت کاشان در سراسر ایران قرار می گیرد.

انواع پشتی های سنتی

در روزگاران قدیم از انواع پشتی های سنتی برای منازل استفاده می کردند چرا که در گذشته از مبلمان های لوکس خبری نبود.

انواع پشتی های سنتی به دلیل نبودن مبل در خانه از وسایل ضروری منازل به شمار می‌آمدند اما با این که با مرور زمان مبلمان های لوکس و شیک به بازار عرضه شد  هنوز هم تقاضای زیادی برای انواع پشتی های سنتی وجود دارد .

و حتی کسانی که در منازل خود از مبلمان های کلاسیک استفاده کرده اند باز هم فضایی از خانه ی خود را به پشتی های سنتی اختصاص داده‌اند .

انواع پشتی های سنتی طرح های متنوعی دارند و در ابعاد گوناگون تولید می شوند .

امروزه به دلیل محدودیت‌های اقتصادی مردم بیشتر از پشتی ماشینی استفاده می‌کنند که قیمت کمتری نسبت به پشتی های دستبافت دارند .

پشتی های سنتی انواع متفاوتی دارد که عبارت است از پشتی‌های ترمه پشتی های خلیجی پشتی های ترکمن پشتی های یونولیتی پشتی های ماشینی و … که هر کدام با تراکم و شانه های متعددی تهیه و تولید می‌شود .

انواع پشتی های سنتی و طرح های مختلف و با تراکم و الیاف متعدد تهیه شده که مورد استقبال سفره خانه ها و رستوران ها مسافرخانه ها منازل و … قرار گرفته است.

  • بیشتر بخوانید: پشتی یزدی

اگر طرح های زیبا با کیفیت و مرکز خرید معتبر با قیمت مناسب و عمده می‌خواهید سفارشات خود را با سایت تجاری بافت کاشان هماهنگ کنید و محصولات خود را طبق میل و سفارش طرح دلخواه خود تحویل بگیرید.

سرویس پشتی های شاه نشین و ترمه

این مجموعه سرویس پشتی‌های شاه نشین ترمه از چند تیکه تشکیل می‌شود که معمولاً یک جفت پشتی یک جفت کناره ی  مثلثی یک جفت بالشت لوله ای یک تشک زیرانداز و یک جفت کوسن گرد می باشد .

هرچه تیکه ها بیشتر شود قیمت نیز بیشتر می‌شود .

سرویس پشتی‌های شاه نشین ترمه از زیباترین ست نشیمن هایی هست که رواج یافته و از زمان شاه قاجار تا به امروز مورد تقاضا است .

  • بیشتر بخوانید: کوسن ترمه

این سرویس ها شامل یک تشکچه ی بزرگ ۲ عدد کوسن دو عدد کوسن مثلثی و لمی دو عدد پشتی مستطیل شکل با مربع شکل دو عدد پشتی گرد کوچک دو عدد پشتی گرد بزرگ می باشد که بسته به نیاز و سلیقه مشتری که در ۷یا۹  تیکه تولید شود بستگی دارد.

که جنس آن از ترمه پلی است که از گذشته مورد استقبال ایرانیان بوده و برای کارهایی چون سجاده جانماز رومیزی لحاف  روتختی کوسن دوختن لباس های اشرافی خلعتی استفاده می کردند.

اما با توجه به نیاز و تقاضای بازار و مردان حس آرامشی که به این نوع پارچه دارند از آن اقدام به سمت نشیمن های شاه نشین ترمه کرده‌اند که بسیار جذاب و شیک برای فضای مکان های مختلف می باشد .

مواد و الیافی که داخل فضای کوسن ها و پشتی ها را پر کرده روی هم نمی خوابد و تغییر شکل می دهد در رنگ های مختلفی تهیه می‌شود و حتی برای سفارش مشتری به هر رنگ و سلیقه دلخواهی تولید و تهیه می‌شود.

این سرویس پشتی های سنتی و شاه نشین قابل شستشو است و در دو مرحله حلاجی و پرس تهیه می‌شود .

ما می‌توانیم برای علاقه ی شما به  فضای سنتی  این گونه سرویس پشتی های سنتی و شاه نشین را به شما معرفی کنیم  که در دو طرح هفت یا نه تیکه تهیه می شوند و بسیار جذاب برای دکوراسیون های سنتی می باشند.

خرید پشتی های سنتی یزد

پشتی های سنتی زیبنده فضای منازل و اماکن عمومی همانند سفره خانه و رستوران ها مسافرخانه ها مساجد و… می باشند .

با داشتن پشتی های سنتی در منازل و دیدن آنها در اماکن عمومی یادآور خاطرات کودکی و سنت‌های قدیمی که برای ما شیرین است می‌شویم.

پشتی های سنتی که امروز تولید می شوند نسبت به پشتی های گذشته سبکترند و جابجا کردن آنها نیز آسان تر است همچنین شستشو و تمیز کردن پشتی های امروزی بسیار آسان تر نسبت به پشتی های گذشته می باشد.

  • بیشتر بخوانید: بالش لوله ای

تولید با پیشرفت و تکنولوژی از مواد یونولیت باعث بالا بردن کیفیت انواع پشتی های سنتی که جابجا کردن آنها را نیز آسان نموده شده است که از خصوصیات و ویژگی پشتی های امروزی است .

انواع پشتی های سنتی در شهرهای مختلف تولید و تهیه می شوند که شهر یزد از بزرگترین منبع خرید پشتی های سنتی است که در انواع و اقسام متعددی تولید می کند و مشتریان عرضه می نماید.

نمایندگی خرید و فروش انواع پشتی های سنتی شهر یزد در سایت معتبر ما یافت می‌شود که شما مشتریان عزیز یا نمایندگی های فروش  که در این زمینه فعالیت دارید می توانید با سفارش محصولات خود به این سایت تجاری و تامین‌کننده بزرگ انواع این محصولات  کالاهای خود را طبق   طرح و سلایق خود سفارش دهیدو محصولات خود را دریافت کنید.

این مجموعه در زمینه تولید انواع روفرشی انواع پادری انواع گلیم و گبه انواع گلیم فرش راه پله انواع فرش فعالیت دارد که با یک پل ارتباطی از انواع محصولات با خصوصیات و ویژگی ها و کیفیت آنها میتوانید آگاه شوید.

قیمت سرویس های سنتی وشاه نشین

در گذشته مردمان ایران زمین از پشتی های سنتی برای تکیه گاه و نشستن خود استفاده می کردند که بسیار زیبا تزیین شده بودند .

از رایج‌ترین آنها از جنس ترمه بود که بیشتر در کاخ‌ها و قصرهای شاه نشین به چشم می‌خورد.

ترمه پارچه گرانبها بود که از صنایع دستی ایرانیان به شمار می‌رفت بیشتر  مورد مصارف دوخت لباسهای اشرافیان و فاخران  قرار می‌گرفت .

اما امروزه از این نوع پارچه به دلیل الیاف بسیار لطیف و زیبا به عنوان پارچه مبلی رومیزی روتختی کوسن دوزی سرمه دوزی استفاده می‌کنند .

این نوع پارچه امروزه در دسترس اقشار جامعه بوده و حتی آن را در مراسم‌های رسمی و اعیادو … استفاده می کنند اما در زمان گذشته فقط این نوع پارچه در دسترس پادشاهان و اطرافیان قرار می‌گرفت .

به دلیل شیک و کلاسیک بودن این نوع پارچه امروزه تولید سرویس های سنتی و شاه نشین از این نوع محصول استفاده می شود که انواع و اقسام متعددی در طرح و رنگ بندی دارد.

قیمت های سرویس های شاه نشین بسیار مناسب در برابر زیبایی که از خود جلوه نمایی می‌کنند دارند.

چیدمان های سنتی با چیدن این سرویس پشتی ها واقعا آرام و لذت بخش است .

برای آگاهی از قیمت های انواع سرویس بهداشتی های سنتی و شاه نشین سایت تجاری بافت کاشان که یکی از تامین کننده های بزرگ انواع پشتی ها انواع روفرشی ها انواع پادری ها انواع گلیم و گبه ها انواع گلیم راه پله ها و … می باشد تماس بگیرید و سفارشات خود را طبق سلیقه خود تحویل بگیرید و کیفیت کار و قیمت ها را با دیگر سایت های تجاری بسنجید.

برای خرید انواع پشتی سنتی و پشتی های شاه نشین گلیم فرش های بافت کاشان با تماس داشته باشید.

وحیدرضاکاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.