قیمت پشتی هزار شانه

ارزانترین قیمت پشتی هزار شانه و انواع پشتی های درجه یک  ماشینی بافت کاشان را می توانید با همراهی سایت های ما خریداری نمایید خرید اینترنتی از ما انواع محصولاتمان را در درب منزل تحویل داده می شود.

قیمت پشتی هزار شانه

پشتی ماشینی و آشنایی با اجزای آن

هر پشتی ماشینی از سه بخش تشکیل شده است

  • رویه
  • کاور
  • یونولیت داخلی

رویه پشتی که شمال طرح ها و نقشه های زیبایی است و در رنگ های مختلف تولید می شود آن را به کاور پشتی می دوزند . این کاور دارای زیپ می باشد که به راحتی برای خارج کردن یونولیت از آن جهت شستشوی رویه پشتی استفاده می شود.

انواع پشتی ماشینی کاشان

 امروزه کارخانه ها از جنس و مواد جدیدی در پشتی ها به نام یونولیت فشرده یا همان فوم به کار می بردند. این یونولیت ها دارای درجه بندی هستند که هرچه فشردگی یونولیت  ها بیشتر باشد از دوام و سختی بالاتری برخوردار هستند .

  • بیشتر بخوانید: پشتی یزدی

ابعاد و مدل های یونولیت هم متقاوت است که به دوحالت زیر می باشد :

  • حالت مکعب تخت
  • حالت مکعب قوس

مشتریان جهت سفارش از  پشتی های که یونولیت های قوس دار تولید شده  را خریداری می کنند.

امروزه تولید پشتی فرش به هر دو صورت انجام می شود که هرکدام با کیفیت های متنوعی روانه بازار می گردد.

یکی از مدل دیگر تقسیم بندی پشتی ها به تراکم بافت انها می باشد که در طرح های ۴۴۰ ، ۵۰۰ ، ۷۰۰ ، ۱۰۰۰شانه و ۱۲۰۰شانه تقسیم بندی می شود که هرچه میزان شانه یا تراکم انها بیشتر باشد فرش ریز بافت تر بوده و  کیفیت و زیبایی ان بیشتر می گردد.

دستگاههای بافت رویه ها در طرح های مختلف که در بالا ذکر شد نیز متفاوت می باشد و این از مزیت پشتی می باشد یعنی با دستگاهی که تولید فرش ۵۰۰شانه تولید می نماید نمی توان فرش ۱۰۰۰شانه تولید نمود و باز اینکه قیمت های دستگاه های تولید فرش نیز با توجه به میزان بافت انها متفاوت می باشد.

قیمت انواع پشتی ارزان و معمولی برای سفره خانه

اما یکی از بیشترین جاهایی که بیشترین مصرف انواع پشتی را دارد سفره خانه های سنتی است که با استقبالی که مردم از این مکانها دارند بر رونق ان هر روز اضافه می گردد.

  • بیشتر بخوانید: کوسن ترمه

سفره خانه ها بدلیل تغییر دکوراسیون فضای داخلی شان جهت تنوع نیاز به اقلامی به مانند قیمت پشتی های معمولی وارزان می باشند که هزینه انها را کاهش دهد. این هزینه شامل گلیم فرش ها جهت کف پوشهای ان نیز می باشد پشتی های ارزان قیمت در انواع پشتی ها بستگی به قیمت رویه پشتی انها داشته که می توانند از رویه هایی با درجه کیفیت پایینتر استفاده نمایند.

در مورد پشتی های ماشینی نیز به همین منوال می باشد ورویه های این پشتی ها که از جنس فرش های ماشینی می باشد را می توان در این مدل پشتی ها از جنس الیاف بی سی اف و یا پلی استر انتخاب نمود که قیمت های ارازانتری را داشته باشد و یا از رویه هایی با تراکم پایینتر که می توان از رویه های ۴۴۰ شانه و یا ۵۰۰ شانه استفاده نمود که قیمت هایی به مراتب پایینتر از رویه هایی با ۱۰۰۰ شانه می باشد.

یکی دیگر انواع پشتی های معمولی مناسب برای سفره خانه ها پشتی های گلیمی می باشد که با رویه گلیم فرش های ماشینی دوخت می شود که طرح های بسیار زیبایی دارد.

قیمت پشتی هزار شانه کاشان به صورت عمده

فروش پشتی ماشینی در چندین حالت بسیار مهم است  و آن جنس موادی است که پشتی با آن پر می شود و تاثیر مستقیم روی قیمت نهایی و کیفیت ، ماندگاری آن دارد.کیفیت بافت رویه های فرش نیز متنوع بوده که با طرح های هزار شانه و هزار ودویست شانه از مرغوبیت بیشتری برخوردار بوده است و شما می توانید قیمت پشتی فرش  هزار شانه و هزار ودویست شانه را با طرح های متنع را از سایت های تجاری ما مطلع گردید.

  • بیشتر بخوانید: بالش لوله ای

پپشتی ها را با توجه به تراکم بافت به معمولا با کیفیت ۷۰۰،۱۰۰،۱۲۰۰شانه بافته می شود که هرچه این تراکم بیشتر شده باشده به واسطه تراکم بشتر هم از دوام بیشتری برخوردار بوده وهم از نظر زیبایی بیشتر در دید خواهد بود.

فروش این پشتی ماشینی در غرب و شمال غرب کشور بیشتر بوده و سعی می شود که تولیدات این محصول با توجه به سلیقه و فرهنگ آنها تولید شود.

به همین خاطر تمامی مردمان عزیزمان می توانند از سراسر ایران سفارشات خود را به صورت عمده به کارخانه ها و شرکت های که در کاشان این محصول را تولید می کنند اعلام کنند .

برای اطلاع ومشاهده قیمت پشتی هزار شانه وانواع دیگر ان با ما در تماس باشید.

وحیدرضاکاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.