قیمت گلیم فرش 6 متری ماشینی

قیمت گلیم فرش ۶ متری ماشینی تولید کارخانه ههای گلیم فرش کاشان و انواع گلیم فرش کناره متری  ، گلیم فرش در ابعاد ۴ و ۹ و ۱۲متری و به صورت های رولی در طرح های زیبای انواع گلیم فرش فانتزی به مشتریان در سایت های ما عرضه می گردد.

گلیم فرش چیست؟

گلیم فرش ها از منسوجات طبیعی دست بافتی هستند که توسط زنان عشایر در دامنه های طبیعی جهت نیاز خودشان برای تامین زیر انداز ها انرا  می بافتند و مورد استفاده قرار می دادند.

این دست بافت های زیبا طرح هایی ساده و بر گرفته از طبیعتی بود که بافندگان هر لحظه با ان زندگی می کردند که توانستند با هنر و ذوق  وابتکار شان این طرح ها را به صورت خلاقانه ای بدون استفاده از نقشه ایی  روی این بافته ها طراحی نمایند.

نوع بافت انها به واسطه به هم تنید شدن تاره ها و پود در یکدیگر دارای پرز نمی باشد و این این نوع بافته را از دیگر منسوجات فرش متمایز می نماید.

بعدا به واسطه استقبالی که از این طرح شد جزو حرفه اصلی بسیاری از این بافندگان قرار گرفت به طوری که از این راه درامد زایی خوبی نیز برای انها می شد.

طرح های گلیم بیشتر از اشکال هندسی و یا بوته های گل و گیاه و یا حیوانات برگزیده می شد که هم اکنون هم این طرح ها در بافت های گلیم ها از ان استفاده می شود.

گلیم فرش های ماشینی

به واسطه قیمت های بالای گلیم های سنتی و استقبالی ک از این طرح گردیده شد تولید کنند گان فرش های ماشینی به فکر تولید نوع ماشینی و صنعتی این گلیم ها نمودند که بتوانند با قیمت های مناسبتری این گلیم ها را به دست مصرف کنندگان رسانده و هم منبع درامد خوبی برایشان ایجاد گردد.

نوع ماشینی این طرح های زیبا نیز مورد توجه زیادی از مشتریان قرار گرفت و هروز نیز بر تولید کنندگان این محصول اضافه گردیده.

طرح های گلیم فرش ماشینی را نیز به مانند سبک های سنتی بافته می شود تا اشتیاق مشتریان را برای خرید این طرح ها برانگیزند.

از دیگر عوامل افزایش انگیزه برای خرید و تهیه این گلیم فرش ها قیمت های مناسب و ارزان انها حتی نسبت به فرش هی ماشینی می باشد که این مورد برای مشتریان بسیار قابل توجه بوده است.

  • بیشتر بخوانید: گلیم دستباف

این گلیم ها که با الگو برداری از طرح های سنتی بافته می شود بعضا طرح هایی با ذوق وسلیقه تولید کنندگان نقش بسته می شود که زیبایی خاصی را بهمراه دارد.

تولید گلیم فرش های ماشینی کاشان

یکی از بهترین تولید کنند گان گلیم فرش های ماشینی در شهرک های صنعتی کاشان می باشد که با توجه معروفیت و شناخته شدن انها در صنعت فرش توانسته اند در تولید این گلیم فرش ها نیز رتبه اول را از ان خود نمایند.

تولید کنند گان این کالاهای زیبای ایرنی با ترکیب  ذوق و هنر و وصنعت طرح های زیبایی را ایجاد نموده اند که نه حتی مشتاقان این کالا در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز علاقه مندان زیادی را جذب خود نموده است. توانسته به عنوان صادرات گلیم فرش نیز مطرح باشند.

گلیم ها را در ترکیب ۵ تا ۱۲ رنگ تولید می نمایند که هر روز به طرح های متنوع و  زیبای انها افزوده می گردد .

اندازه و ابعاد گلیم فرش های ماشینی

گلیم فرش های ماشینی را در کیفیت های متنوعی بافته شده که به فراخور مکانی که می خواهند استفاده نمایند از کیفیت مورد نظر انتخاب و استفاده می نمایند.

  • بیشتر بخوانید: گلیم ایرانی

یکی از مزایای اصلی گلیم فرش ها این است که به صورت رولی نیز در طرح های مختلفی تولید شده که می توان در اندازه های دلخواه برش زده و توسط دستگاه هایی دور چین شده و یا به مانند فرش ریشه دار  می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.که از این نمونه در سفره هاخانه های در سنتی بسیار استفاده می شو

ولی با توجه به نقشه های حاشیه دار گلیم ها را در اندازاه های متنوعی تولید نموده که در اندازه های ۲،۴،۶،۹،۱۲متری تولید روانه بازار می شود که نوع ۶متری که به صورت قالیچه نیز شناخته می شود که همان طرح های با فرش های ۱۲ متری را در ان به کار برده که زیبایی خاص خود را دارد.

قیمت گلیم فرش 6 متری ماشینی

گلیم های ۶ متری

یکی از بیشترین تولید انواع گلیم فرش گلیم مربوط به طرح گلیم فرش ۶ متری می باشد که از فروش بالایی برخوردار بوده این سایز یکی از پر تیراژ ترین تولید را داشت که در اندازه ۳×۲تولید می شود.

این نوع سایز به واسطه  قیمت مناسبی که دارد از ان به عنوان هدیه های فانتزی برای کادو به دوستان نیز می توانند استفاده نمایند که حتی  به واسطه سبک بودن انها در بیرون از خانه به عنوان زیرانداز نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

طرح هایی که در این گلیم فرش ها استفاده می شود با انواع گلیم فرش در اندازه های مختلف و حتی گلیم فرش های کناره متری یکی بود و در این مدل ۶ متری به واسطه کوچکتر شدن طرح ها از زیبایی بیشتری برخوردار می باشد .

انواع گلیم فرش های ۶ متری به واسطه و سنتی بودن طرح ها می تواند برای سفره خانه های سنتی مناسب باشد که می توان به عنوان کف پوش روی تخت های مهمانان از انها استفاده نمود.

قیمت گلیم فرش ۶ متری ماشینی

قیمت های انواع گلیم ماشینی به عواملی همچون جنس ، تراکم بافت ، ترکیب تعداد رنگ ، ابعاد گلیم می تواند بستگی داشته باشد و به طور کلی به واسطه جنس الیاف به کاربرده شده در انواع گلیم ها که از جنس بی سی اف می باشد بسیار مناسبتر از نوع سنتی ان بوده و حتی از دیگر منسوجات فرش ماشینی نیز بسیار قیمت پایینتری خواهد دارد.

به واسطه پایین بودن  قیمت گلیم فرش ۶ متری ماشینی از ان همچنین می توان در راه های پر رفت امد نیز به عنوان کناره استفاده نمود که با خاصیت شستشوی راحتی که دارد بسیار مناسب برای چنین فضا های پر رفت امد می باشد.

ارزانترین قیمت های قیمت گلیم فرش ۶ متری ماشینی را میتوانید از طریق سایت های تجاری ما با قیمت های مناسبی تهیه نمایید.

قیمت گلیم فرش 6 متری ماشینی

فروش عمده انواع گلیم فرش

عرضه عمده انواع گلیم فرش ها با قیمت های برابر کارخانه و بدون واسه یکی از اصلی ترین فروش های ما می باشد .

مشتریان می توانند با خرید عمده این محصولات از تخفیف ههای ویژه از طریق سایت های اینترنیت ما بهره مند گردند .

مغازه دارن و صاحبان  نمایندگی های انواع این کالا از اصلی ترین خریداران فروش عمده ما می باشند که به عنوان مشتریان ثابت ما  در نظر گرفته می شوند.

فروش انبوه گلیم فرش ۶ متری در کیفیت های مطلوب و با دوام از طریق سایت های اینترنتی و تجاری ما به صورت مشاوره رایگان امکان پذیر می باشد که شما می توانید انواع این گلیم فرش های ویژه را در اندازه و ابعاد متنوع در هر کجای کشور می باشید سفارش داده و در اسرع وقت دریافت نمایید.

برای اطلاع از انواع  قیمت گلیم فرش ۶ متری ماشینی اندازه های متنوع و خرید گلیم فرش ها با قیمت های مناسب دیگر این محصول با ما تماس بگیرید.

مدیریت فروش

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴

۰۹۳۸-۰۳۸-۳۹-۲۹-

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.