خرید روفرشی ارزان

خرید روفرشی ارزان را به صورت عمده و با طرح های روفرشی کشدار و روفرشی مدرن مناسب و در اندازه های ۳ الی ۱۲ متری را با خرید اینترنتی در سایت های ما تجربه نمایید.

مزایای رو فرشی

روفرشی از دیر باز در خانه با طرح ونقشه های استفاده می شده است

این روفرشی ها از جمله اقلامی هستند که نیازهر خانه ایی است و بیشتر برای محافظت از فرش های خانه از انها استفاده می شود.

البته با طرح های متنوع و زیبایی که امروزه در کارخانه های تولید روفرشی تولید می شود این محصول طرفداران بیشتر پیدا نموده است.

  • قیمت ارزان
  • وزن سبک روفرشی
  • استفاده برای مسافرت و گردش
  • شستشوی راحت
  • حمل اسان

از مزایای برجسته روفرشی ها است که خریداران به ان توجه داشته و ان را از اسباب و لوازم اصلی منازل می دانند.

رنگ های به کار برده شده در رو فرشی یا کرم ،سرمه ایی و یا زرشکی می باشد که امروزه نیز رنگ ها هنوز به کار برده می شود.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی ابریشم

مدل های جدید روفرشی ها از جنس نخ مخل ابریشم بوده که کاربرد و استفاده زیادی در بازار دارد که الیاف به کار برده شده در ان نیز تولید کارخانه های داخلی میباشد.

نقش های پرطرفداری که هنوز مشتریان خوبی در این حوزه  دارد نقش هایی است که بیشتر ازنقوش  جانوران ویا گل و گیاهان بوده نقشه های همچون شاه نشین،شاه ترمه،شاهکار،شاهسوند،شاه گل،وسادینا از این طرح های پر طرفدتر می باشند.

خرید روفرشی ارزان

قیمت انواع روفرشی زرین یزد

یزد دارای کارخانه های منعددی در تولید انواع روفرشی های ایرانی می باشد که توانسته درصد بالایی از روفرشی های داخلی را تامین نماید این روفرشی ها با قیمت های متنوع تولید می شود.

کارخانه های یزد همواره سعی نموده اند علاوه بر بافت طرح های زیبای روفرشی ها کیفیت و مرغوبیت انها را نیز افزایش دهند کارخانه های زرین یزد یکی از پر فروش ترین کارخانه های فروش این محصول را داشته  و از صادرات خوبی نیز همراه می باشد.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی ایرانی

روفرشی های زرین یزد یکی از بهترین نوع روفرشی از تولیدات این محصول در شهر یزد می باشند که طرح های زیبای انها همواره مورد توجه بوده است.

برای خرید انواع روفرشی های زرین می توانید با ارتباط با کانل های فروش ما به صورت اینترنتی این کالا را در درب منزل تحویل گیرید.

روفرشی های مدرن

روفرشی مدرن یکی از بهترین نوع روفرشی می باشد که به خاطر نوع بافت و الیاف به کاربرده در ان از فروش بالایی برخوردار بوده است.

خریداران روفرشی های مدرن همواره از خرید این نوع محصول راضی بوده و به و واسطه کیفیت بالایی که این نوع کالا دارد سال های متمادی را مهمان خانه های ایرانی می باشد.

روفرشی های مدرن به واسطه بافت نخ شانل مخمل در ان بسیار با دوام میباشد و هر روز بر طرح های زیبای ان افزوده می گردد.

امروزه بازار روفرشی چه در داخل و خارج از کشور از رونق خوبی برخوردار است وبه گفته کارشناسان ۶۰ درصد روفرشی تولید داخلی به خارج از کشور صادر می شود.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی بافتنی

کشور های اسیایی خریداران خوبی در این حوزه هستند کشور هایی نظیر پاکستان،افغانستان،ترکمنستان،قطر،امارات،قرقیزستان و کشورهای اسیای میانه از جمله بازار های خارجی هستند که هدف عمده صادرات روفرشی را در بر می گیریند.

مجموعه سایت های تجاری ما با با انتخاب بهترین و زیبا ترین طرح های روفرشی همواره رضایت مداری مشتریان را مورد توجه خود داشته است.

برای سفارش و خرید روفرشی مدرن با قیمت های ارزان با طرح های متنوع و ماندگار با ما تماس حاصل نمایید.

قیمت بدون واسطه  روفرشی کشدار ایرانی

روفرشی کشدار یک نوع روفرشی خاصی است که  تازه پا به عرصه بازار گزارده و به واسطه تنوع این محصول و مزیت کاربرد ان خانم های خانه دار و کلا خانواده های ایرانی بسیار مشتاق برای خرید این محصول می باشند.

این مدل روفرشی ها در اولین فروش خود به صورت وارداتی به مشتریان عرضه می گشت و لی با واسطه تبحر و سابقه تولید کنند گن یزدی این نوع روفرشی را هم به صورت بومی تولید و در دسترس مشتریان قرار داده اند.

روفرشی های کشدار طرح های زیبایی به مانند فرش های زیبای ماشینی داشته که در استفاده از ان کار نظافت و مرتب نمودن خانه ها را برای خانم های خانه دار بسیار اسان نموده است.

با توجه به تقاضا و نیاز به افزایش روز افزون اقشار جامعه به روفرشی کشدار ها در منازل نمایندگی و تولیدکنندگان بسیاری در این زمینه پا به عرصه نهاده اند و فروش عالی و فوق العاده ای نیز دارند.

کارخانه های تولیدی روفرشی در شهرهای مختلف با برندهای خاص خود قیمت های متفاوتی برای انواع روفرشی ها برگزیدند اما هزینه هایی که قیمت روفرشی کشدار را تعیین می‌کند کیفیت جنس و رنگ رو فرشی وزن و نخ  انها می باشد.

امروزه روفرشی از پر فروش ترین محصولاتی است که به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود چون ترکمنستان افغانستان آسیای شرقی اروپا اما کشوری که بیشترین معاملات را برای روفرشی دارد عراق است که برای سود بیشتر می‌توانند خرید عمده را برای خرید و فروشی ارزان از کارخانه های یزد را داشته باشند که خرید عمده محصولات بسیار مقرون به صرفه است محصولات روفرشی سایت ما که به مشتریان ارائه می دهد از بهترین و مرغوبترین الیاف تولید شده است.

علاوه ب اینکه بر دوام و ماندگاری طولانی به ثابت بودن رنگ های آن نیز ضمانت می کند که بهترین کیفیت در دسترس شما عزیزان قرار داده است که می توانید از زیبایی خاص و بی نظیرروفرشی های موجود در سایت ما بهره و لذت ببرید و خریدی با خاطره خوب داشته باشید.

مجموعه سایت ما از بزرگترین فروشگاه ها و نمایندگی های کارخانه های  تولیدی همچون زرین یزد انواع روفرشی ها به قیمت عمده و ارزان با کیفیت عالی و درخشندگی بالا را به شما عرضه می کند که انواع طرح آن افشان لچک ترنج و غیره می باشد برای خرید می توانید فقط با فناوری نوین در ارتباط باشید محصولات خود را بدون هیچ دغدغه و محدودیتی ثبت و سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

خرید اینترنتی روفرشی های ارزان ۱۲ متری

روفرشی های ۱۲ متری به واسطه اندازه ان ها بیار مناسب برای فرش های ۱۲ متری می باشد این روفرشی ها به مانند فرش ها در ابعاد ۳ در  ۲ تولید می شود که نوع دور کشدار ان به راحتی فرش های ۱۲ متری را می پوشاند.

زیبایی و جذابیت روفرشیهای ۱۲ متری  سایت ما طراحی شده از نقوش مختلف جانوران و پرندگان و گلها و گیاهان و پر شده از نقش‌های سنتی که هنر اسید ایرانیان را از دیرباز تا به امروز به نمایش گذاشته از نسل به نسل انتقال یافته که خلاقیت و ذوق هنری طراحان سایت ما می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز است.

استفاده از روی فرشی ها از نسل های قبل در خانه ها مرسوم بوده که هنوز هم استفاده از آنها به علت رنگ و لعاب زیبا و استفاده آسان مورد توجه و استقبال فراوان مردم قرار گرفته است که مجموعه سایت ارزانترین و با کیفیت ترین روفرشی های ۱۲ متری  را با قیمت عمده در اختیار شما عزیزان قرار داده است که میتوانید برای سالم و تمیز بودن فرش خود و حفظ درخشندگی آن از روفرشی های زیبا استفاده کنید.

البته ناگفته نماند طرح‌های امروز های که روی روفرشی ها طرح بندی شده است بسیار جذاب تر و جلوه نما تر از طرح‌های قبل است که تنوع خاصی به دکوراسیون خانه ها هدیه می کند.

البته برای خرید مطمئن و قابل اعتماد باید از روش نوین اینترنتی که از مدرن ترین روش های خرید و فروش عمده است استفاده نمود که مشتری ها با یک جستجوی آسان و ساده می توانند تمام مجموعه انواع روفرشی ها را ببینند و برای سفارش محصولات خود اقدام کنند

خرید و فروش آنلاین در تمام مراکز مختلف کشور ایران بیشترین خرید و فروش روفرشی ها را به خود اختصاص داده که برای مشتریان به صرفه می باشد که شما می توانید در کمترین زمان و هزینه از طریق سایت اینترنتی به صورت خرید  آنلاین روفرشیهای دلخواه خود را خریداری کنید و بهترین خرید اینترنتی را برای خود رقم بزنید.

حتی شما عزیزان با همراهی تکنولوژی و اینترنت می توانید از اطلاعات و ویژگی خصوصیات محصولات خود آگاهی پیدا کنید و قیمت‌های سایت ما را با بازارها مقایسه نمایید تا به تفاوت قیمت ها پی ببرید.

برای خرید روفرشی یزد با انواع طرح های متنوع ان با تماس با شماره های زیر از مشاوره مدیریت ما بهره مند گردید.

tarhbastan@gmail.com

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹۲۹

.

خرید روفرشی ارزان

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.