فرش پادری ارزان

مرکز فروش فرش پادری ارزان  با قیمت عمده تولید کارخانه های بافت کاشان با شرایط ویژه به مشتریان در سراسر کشور ارایه می گردد خرید عمده این پادریها به صورت انلاین نیز برای مشتریان فراهم می باشد.

فرش پادری ارزان

انواع پادری های فرش

امروزه انواع پادری چه به صورت پلاستیکی و یا کاموایی و یا مدل های مختف در بازار موجود می باشد که هر کدام با توجه به کاربرد و یا علاقه مشتریان در بازار در دسترس مشتریان می باشد.

ولی یکی از اصلی ترین مدل پادری ،پادری های فرش می باشد که با طرح های متنوع تولید شده و با قیمت های متنوع در بازار به فروش می رسد.

در خرید انواع پادری ها باید به تثبیت رنگ ابعاد مورد نظر کیفیت بافت پاخور بالای فرش به نرمی و لطافت و دوام و پایداری آن توجه نمود.

یکی دیگر از پادری ها به پادری طرح گبه اشاره می کنیم که کیفیت بالا تثبیت و ماندگاری طولانی و با قیمت مناسب است که استقبال زیادی از این طرح شده است

از مدل دیگر پادری ها می توان به پادری های گلیمی اشاره نمود که با قیمت مناسبی که دارد بسیار پر طرفدار بوده و مصرف زیادی در خانه ها دارد .

پادری طرح پا که مناسب برای درب ورودی حمام و دستشویی با قابلیت شستشوی بالا که حتی می توان در ماشین لباسشویی آن را شست پادریها انواع مختلف و متنوعی دارد که هر چه شما معرفی کنیم باز هم کم گفته ایم و نتوانستیم انواع طرح ها و مزیت ها را برای شما بیان کنیم.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی

بعضی از پادری ها به طوری بافت شده که مناسب توالت فرنگی می باشد که فضای جلوی توالت فرنگی را کامل می‌کند واز سر خوردن کودک و کهنسال مانع می شود و از ورود میکروب به ساختمان نیز جلوگیری می‌کند برخی از پادری ها علاوه بر مزیت هایی که دارند موجب تزیین دکوراسیون خانه می‌شوند و با برجستگی نقش‌های خود و ست شدن و هماهنگی با لوازم دیگر خانه نمای خانه را جلوه خاص و زیبا می بخشند.

سایت اینترنتی ما توانسته بیشترین طرح و نقش بندی های مدرن و فانتزی را با تمام ویژگی ها و خصوصیات و مزیت ها در اختیار مشتریان قرار دهد تا مشتریان بتوانند به راحتی محصولات خود را انتخاب کند و فقط با یک تماس و هماهنگی به محصولات خود دست یابند.

قیمت انواع پادری های ارزان طرح فرش کاشان

پادری ها با توجه به نوع الیاف و تراکم بافت انها قیمت گذاری شده و در بیشتر مواقع  در مورد این محصول مشتریان به کیفیت پادری بیشتر از قیمت ان توجه می نمایند تا بتواند برای انها قابلیت استفاده بیشتری داشته باشد.

ولی یکی از مدل  پادری فرش ها می باشند که با توجه به نوع الیاف ان که بسیار مرغوب می باشد ولی با تراکم پایین بافت می شود که با قیمت ارزان تمام شده و بسیار پر مصرف می باشد که به پادری های فانتزی معروف بوده و تنوع بسیار در طرح و رنگ بندی داشته و از فروش بالای نیز برخوردار می باشد.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی ابریشم

پادری های گبه نیز با توجه زیبایی طرح هایی که دارد قیمتی ارزان داشته و مشتریان خاص خود را دارد.

ولی پادری های گلیمی به نظر می رسد که از توجه و خرید بیشتری از طرف مشتریان برخوردار بوده و این به خاطر یکی قیمت ارزان و مناسب انها می باشد و دوم اینکه پادری های گلیمی پرز ندارند و به خاطر همین الودگی ها را جذب نمی نماید و سوم اینکه به راحتی قابل شستشو می باشند.

در خرید پادری ها باید به موارد نوع و کاربرد پادری توجه داشته باشیم مثلاً برای خرید پادری برای جلوی درب ورودی منزل باید پادری انتخاب کنیم که علاوه بر کیفیت از پاخور زیادی که به آن می‌شود آسیب نرسد و از ورودی میکروبی که به کفش های آنان است جلوگیری کند پس مسلم است از این پادری برای درب سرویس بهداشتی استفاده نکنیم .

باید در انتخاب پادری توجه کنیم باید پادری برای درب سرویس بهداشتی انتخاب کنیم که نرم و لطیف و قابلیت شستشوی زیاد و از دوام خوب و جلوگیری از رطوبت به فضای خشک خانه را نیز داشته باشد.

برخی از پادری ها شکل های خاص و زیبایی دارند که می توان از آنها برای کفپوش آشپزخانه اتاق خواب یا راهرو ها استفاده نمود که جذابیت خاصی با طرح های برجسته شان به فضا می دهند پادری هایی که روی کفپوش سرامیک قرار می‌گیرند باید پادری انتخاب شود که چسب لاتکس دارا باشد تا از سرخوردن جلوگیری کند و یا برای کمتر نشان دادن کثیفی باید از رنگ های تیره انتخاب شود خانم‌هایی که به دنبال ست و هماهنگی لوازم منزل خود هستند می توانند از طرح آبرنگی پادری ها استفاده کنند که اکثراً با تمام موارد خانه می شوند سایت تجاری ما مجموعه تمامی طرح ها و نقش های متنوع انواع تولید پادری ها را در اختیار شما مشتریان قرار داده است تا بتوانید خرید آسان و خاطره انگیز را داشته باشید

مرکزفروش فرش پادری ارزان

برای خرید انواع پادری های فرش مشتریان می توانند به نمایندگی های فرش در شهر های بزرگ مثل تهران مراجعه نموده و از انواع پادریها دیدن و سفارش خود را تحویل بگیرند.و یا به نمایشگاههای فرش مراجعه نموده و از بهترین نوع پادریها خرید خود را انجام دهند.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی ایرانی

اما امروزه بیشترین خرید و فروش‌ها از راه سایت تجاری انجام می‌شود که بسیار مقرون به صرفه و به نفع مشتریان است مشتریان بعد از اینکه از هزاران طرح و نقش های مختلف در سایت بدون اینکه رفت و آمدی در شهر داشته باشند وقت خود را صرف رفت و آمد و دیدن محصولات بکنند می توانند با مراجعه به برقراری ارتباط با سایت اینترنتی فروش عمده پادری فرش کاشان به محصولات مورد نظر خود برسند حتی اگر طرحی در ذهن خود دارند که را در سایت پیدا نکردند می‌توانند طرح خود را سفارش دهند و در کمترین فرصت آن را تحویل بگیرند علاوه بر خرید و فروش آسان و بدون دغدغه و مشکل خرید به صورت عمده بسیار برایشان با صرفه تر است و می‌توانند سود زیادی از این طریق به دست آورند سایت تجاری ما آمادگی برای فروشندگانی که در زمینه صادرات فعال هستند را اعلام نموده  و مبادلات را در  زمینه ی صادرات با کشورهای دیگر را نیز مهیا کرده است.

خرید عمده پادری های زیبای کاشان به صورت انلاین

خرید ها انلاین یکی از بهترین نوع خرید برای مشتریان می باشد که به راحتی می توانند سفارش خود را ثبت نموده و این محصول را در هرکجایی از کشور که بخواهند تحویل بگیرند.

همانطور که در فرش های ماشینی و دستباف اصالت فرهنگ غنی ایرانی حفظ شده و پایدار مانده در پادری ها نیز اصالت  نقش و طرح های متنوع ایرانی شده و مورد استقبال و حمایت ایرانیان برای جذابیت دکوراسیون منازل

قرار گرفته است پادری هایی که برای درب ورودی منازل انتخاب می‌شوند باید پادری باشند که در آن از الیاف به کار رفته باشند که بسیار مناسب برای کف کفش هستند تا از ورود میکروب ها به منزل جلوگیری کنند یا پادری اتاق کودک باید طرحی انتخاب شود که از سر خوردن کودک مانع شود به همین علت از قیمت انواع پادری ها با هم متفاوت است البته با مراجعه به مجموعه گالری سایت اینترنتی انواع پادری کاشان می توانید از تمام جزئیات و ویژگی ها و قیمت های انواع پادری ها آگاهی پیدا کنید و با صبوری کامل به انتخاب طرح‌های مورد نظر خود بپردازید و محصولات دلخواهتان را به سایت ما سفارش دهید.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی بافتنی

برای خرید انواع پادری های فرش کاشان با تنوع در طرح ها و مدل های زیبا و منحصر بفرد می توانید با شماره های زیر ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

وحیدرضاکاظمی

۰۹۱۳۸۷۰۱۵۳۴

۰۹۳۸۰۳۶۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.