فروش پادری گبه

فروش پادری گبه با طرح های زیبای سنتی و مدرن از طریق مرکز اینترنتی فروش انواع گبه و گلیم تولید کارخانه های کاشان با قیمت های مناسب برای مشتریان در سراسر کشور فراهم گردیده است.

فروش پادری گبه

مدل های گبه جدید

گبه های ماشینی و جدید طرح های عجیبی ندارند یعنی تولیدکنندگان بیشتر سعی می کنند اصالت طرح های سنتی و قدیمی را حفظ کنند به این صورت که تولیدات ماشینی توسط رنگ های شیمیایی رنگ و لعاب بیشتر و جذاب تری به خود گرفته اند.

گبه های جدید با طرح های سنتی بافت می شوند و تولید کنند گان سعی می کنند اصالت انها را در نوع طرح های ان حفظ نمایند.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی

طرح های جدید گبه بسیار پر طرفدار می باشد و حتی در خارج از کشور نیز با صاردات خوب این کالا روبرو بوده است.

خریداران انواع گبه ها علاوه بر زیبایی این محصول به دنبال کیفیت های مرغوب ان نیز می باشند که با تولید بهترین دتگا های روز دنیا به این مورد بسیار توجه شده است.

انواع ابعاد گبه

گبه ها مانند گلیم ها در اندازه ها و ابعاد متنوعی بافته می شوند. به طور کلی می توان آنها را در سه دسته تقسیم بندی کرد:

  • گبه های پتویی که در بافت آن از پود بیشتری استفاده می‌شود به همین دلیل لطیف تر هستند.
  • گبه های در سایز قالی و گبه هایی در سایز قالیچه. اگر تعداد رشته پود در هر رج از گبه از سه بیشتر نشود آن را قالی گبه می گویند.
  • گبه های قالیچه با تعداد پود هر رج هشت تا و پرز و خواب بلند بافته می‌شوند.

سایز گبه های قالی به صورت استاندارد است. اما امروزه به دلیل استقبال مشتریان از گبه های ماشینی بخاطر قیمت مناسب و بافت لطیف در کارخانجات کاشان به صورت رولی و متری نیز می توان پیدا کرد.ابعاد گبه های متری از نیم متر تا سه متر در عرض تولید می شوند طول این نوع گبه بسته به نیاز مشتری خواهد بود.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی ابریشم

علاوه بر ان ابعاد زیرانداز گبه برای انواع اتاق های منازل به مانند فرش ها شبیه بوده که در ا ندازه ۶ یا ۹ و ۱۲متری استفاده می گردد.

بهترین نوع گبه

گبه فرش ها بافته هایی نرم و لطیف هستند که با پرزهایی بلند بافته می شوند . استان های زیادی به تولید گبه می پردازند اما شاید به طور حتم بتوان استان فارس را در تولید بهترین گبه پیشرو دانست چرا که فارس مرکز مهم ایل نشینی و عشایر نشینی کشور است و بهترین گبه هنر دست بافندگان ترک قشقایی این استان است.

گبه های ماشینی نیز به مانند گبه های سنتی درانواع مختلفی تولید می شوند و شاید بهترین نوع گبه را از جنس الیاف اکرلیک دانست که از کیفیت بالتری برخوردار می باشد .

  • بیشتر بخوانید: روفرشی ایرانی

البته نوع گبه ها نسبت به مکانی که  استفاده می نمایند نیز متفاوت می باشد به مانند به مانند مثال برای راه پله و یا راه رو ها بهترین نوع گبه ، گبه متری است که بسیار پر کاربرد می باشد.


گبه های پادری کاشان

پادری یکی از کف پوش هایی است که برای پوشاندن فضاهای خالی منازل استفاده می شود. پادری ها بیشتر در جلو درب های ورودی، سرویس های بهداشتی و حتی اتاق خواب استفاده می شوند بنابراین پادری ها باید از الیافی باشند که رطوبت را به خوبی جذب کنند و در عین حال مقاوم نیز باشند

همچنین به سبب پاخور بودن زیاد و همان جذب رطوبت باید از نظر وزنی سبک بوده و شست و شوی آن ها نیز آسان باشد.

از جمله پادری هایی که مورد استقبال قرار می‌گیرند پادری هایی از نوع گبه است .پادری گبه با الیافی نرم و لطیف گزینه مناسبی برای چنین مصارفی محسوب می‌شوند.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی بافتنی

افزون بر اینکه قیمت مناسبی دارد. بافت این نوع پادری ها در کاشان همانند دیگر شهرها در کارخانجات توسط ماشین صورت می گیرد.

گبه های ماشینی در نوع پادری بیشتر در ابعاد ۵۰در ۸۰ سانتی متر تولید می شود که ابعاد کوچکتر هم داشته و استفادعه انها بیشتر برای رو پله ها مناسب می باشد.

انواع مدل های شیک و جدید این زیرانداز با طرح و نقشه های امروزی در کارخانه های کاشان تولید و عرضه می شود.

تولید گبه فرش به صورت ماشینی در دو مدل نقشه های اصیل و سنتی و نقشه های فانتزی امروزی انجام میگیرد. مدل های به روز گبه با نقشه های جدید در دکورهای فانتزی بسیار مورد استفاده است.

فروش پادری گبه

مدل پادری های گرد

از دیگر مدل های پادری های گبه که در مدل خودش در بافت های گلیم فرش و فرش نیز تولید می شود انواع پادری های گرد است که که به صورت نیم دایره یا نیمگرد وهمینطور بیضی در ابعاد متنوعی تولید می شود که فروش بسیار بالایی داشته.

طرح های زیبای این نوع پادری با حالت گرد و یا بیضی نمای بسیار زیبایی را به راه رو ها و یا راهپله و منازل می دهد.

معمولا دور این نوع پادی را به دو صورت ریشه دار  ویا دور دوزی شده تولید می نمایند که جلوه زیباتری را به بافته های پادری می بخشد.

البته انواع فرش فانتزی با مدل های دیگر نیز به همین مدل تولید می شود که هر کس به سلیقه و انتخاب خود از انها تهیه و استفاده می نماید.


خرید اینترنیت گبه پادری به صورت انلاین

کارخانه های تولید کننده گبه اکثرا امکان خرید اینترنتی محصولات خود از جمله گبه پادری را برای مشتریان فراهم کرده اند.

نمایندگی فروش گبه در سطح کشور یکی از نوع خرید هایی است که مشتریان می توانند در شهر های خود از انها خریداری نمایند.

البته خرید اینترنتی آسان تر و سریع تر انجام شده و برای مشتریان که صرفه جویی در وقت مهم است گزینه مناسبی است.

علاوه بر اینکه مشتری با صبر و حوصله می تواند طرح ها را در سایت اینترنتی ببیند مقایسه کند و در نهایت تصمیم به خرید بگیرد. حتی بعضی از کارخانه ها و شرکت ها در فضای مجازی نیز فعال هستند و امکان سفارش کالا از طریق این فضا نیز امکان پذیر است.

خرید انلاین و به صورت اینترنتی از سایت های ما خرید بدون واسطه از کارخانه و با قیمت های مناسب را به مشتریان در درب منزل تحویل می نماید.

فروش پادری گبه با قیمت های عمده برای مغازه داران و یا نمایشگاه های فرش نیز از طریق سایت های اینترنتی ما انجام گرفته و انواع سفارشات با ابعاد و اندازه مختلف پذیرفته می شود.

برای خرید انواع گبه و گلیم  پادری مناسب می توانید با همراهی سایت های اینترنتی ما   سفاراشات خود را با شماره های زیر انجام دهید.

وحیدرضاکاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹-۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.