انواع پادری فرش و گلیم

فروش عمده انواع پادری فرش و گلیم و گبه های ماشینی با بهترین کیفیت کارخانه های فرش کاشان و انواع پشتی فرش و رویه های پشتی  کاشان از طریق سایت های تجاری ما به تمام مشتریان در سراسر ایران عرضه می شود

 انواع پادری فرش و گلیم

انواع مدل های پادری

پادری از جمله اقلام فانتزی است که در انواع متعددی تولید و به بازار عرضه می گردد پادری به نام های دم دری و یا پیش پایی نیز به کار برده می شود .

  • بیشتر بخوانید: روفرشی

پادری ها امروزه از مصرف بسیاربالایی برخوردار بوده اند که تولید کنندکان در هر حوزه سعی در تولید ان برای ارایه به مشتریان می باشند.

بیشترین مصرف پادری ها چه از نوع پلاستیکی ان در ورودی سرویس های بهداشتی و یا حمام استفاده می شود که نوع بافت ان که در مدل ها و با جنس الیاف متعدد تولید می شود در ب وردی خانه و یا اتاق و راهروها کاربرد دارد.

پادری به عنوان حفاظت برای فرش ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و با طرح های زیبایی که دارد به عنوان اقلام زینتی نیز در خانه از ان استفاده می گردد.

پادری گلیم و فرش کاشان

شاید بیشترین و پر مصرف ترین پادریها، پادری فرش های کاشان باشد که با جنس خود فرش ها همانند بوده و طرح هایی نیز شبیه فرش دارد اندازه پادری در این مدل ها در ابعاد ۵۰×۸۰می باشد .

و در بیشتر مدلها پشتی هایی نیز با این طرح و نقش و مدل تولید می شود که که باعث زیبایی بیشتر خانه ها می گردد.

جس پادری فرش ها از الیاف

  • پلی استر
  • اکرولیک
  • بی سی اف
  • و یا الیاف ترکیبی

بوده که بهترین کیفیت نوع الیاف این پادری ها جنس اکرولیک می باشد که در انواع کیفیت های مختلف بافته می شود و معمولا قیمتی بیشتر از دیگر نوع پادری فرش ها دارد.

ولی بیشترین مصرف پادری پادری های بی سی اف می باشد که به واسطه قیمت های پایین و طرح هایی که همانند فرش ها دارد طرفداران بیشتری دارد.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی ابریشم

پادری فرش ها را به صورت گرد و یا نیم گرد نیز تولید می کنند که طرح های زیبا و جذابی برای خانه می تواند داشته باشد.

پادری های فانتزی فرش

بعضی از تولید کنندگان امروزه پادری هایی با جنس اکرولیک تولید می کنند و به واسطه اینکه قیمت تولید انها با قیمت مناسبتری تمام شود تراکم ان ها را کمتر بافت می کنند که مشتریان بتوانند با قیمت های مناشبتری انها را تهیه نمایند.

طرح های این مدل پادری بسیار متنوع و زیبا بوده و توانسته از فروش بالایی روبرو باشد.

اندازه این نوع پادری نیز در ابعاد ۵۰×۸۰تولید و به بازار عرضه می گردد

پادری گلیم و گبه

گلیم و گبه ها نیز از مدل بافته های ماشینی هستند که امروزه به قولی در بورس بوده و از فروش بالایی برخوردار می باشند .

گلیم و گبه هارا نیز در اندازه های مختلف و یا به صورت گرد و یا نیمگرد و یا بیضی  نیز برای مصرف پادری ها تولید می کنند که این مدل ها نیز توانسته به واسطه قیمت های مناسب انها و هم به خاطر طرح های زیبایی که در انها به کار می برند با تولید و فروش بالایی روبرو باشند.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی ایرانی

یکی از بهترین حسن گلیم های پادری طرح های متنوع ان بوده که هروز بر طرح ها و مدل های ان اضافه شده و تولید کنند گان بیشتر سعی داشته بهترین طرح های سنتی و زیبا را برای انها به کار ببرند.

فروش عمده انواع پادری فرش و گلیم

فروش انواع مدل های پادری از طریق سایت های اینتریتی ما برای مشتریان عرضه می گردد.

  • بیشتر بخوانید: روفرشی بافتنی

فروش عمده این پادری ها به تولید انبوه انها قیمتی بسیار مناسب برای مغازه داران و صاحبان نمایشگاه های فرش در شهر های مختلف را دارا می باشد که می توانند با قیمت های ارزانی این کالا ها را بدست مشتریان خانگی خود برسانند.

برای خرید عمده انواع مدل های پادری فرش پادری گلیم و گبه به صورت عمده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹-۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.