انواع قیمت گلیم فرش ماشینی کاشان ، قیمت گلیم فرش رولی ، قیمت گلیم فرش های کناره متری در ابعاد گلیم فرش ۴ ، ۹ و ۱۲ متری تولید کارخانه های گلیم فرش کاشان با همراهی سایت های اینترنتی ما به مشتریان عرضه می گردد.

مقایسه گلیم فرش ماشینی و دستباف کاشان

گلیم فرش ها به دو صورت ماشینی و دستباف موجودند که هر کدام ویژگی ها و مشتریان خاص خود را دارند.

  • گلیم فرش های ذستباف از پشم و موی حیوانات اهلی بافته می شود و نوع ماشینی آن از الیاف بی سی اف می باشد.
  • گلیم فرش های دستباف دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع ماشینی آن می باشند.
  • گلیم فرش های دستباف توسط زنان عشایر و بر دارهای زمینی بافته می شوند ولی نوع ماشینی آن در کارخانجات بافندگی و با دستگاه های پیشرفته بافته می شود.
  • گلیم فرش های دستباف با توجه به فرهنگ و اقلیم هر منطقه ای بافته می شوند و نشان دهنده آداب و رسوم آن مناطق هستند.
  • گلیم فرش های ماشینی پرز دهی ندارند و بسیار سبک و قابلیت جابجایی آسانی دارند.

گلیم فرش های ماشینی با توجه به نیاز مصرف کنندگان در ابعاد متفاوتی تولید می شود و نوع متری آن نیز برای راهرو و راه پله مورد استفاده قرار می گیرد.

گلیم فرش های ماشینی کاشان

علاقه وافر ایرانیان به گلیم های دستباف و از طرفی قیمت بالای آن ها، تولید کنندگان کاشان را به فکر تولید گلیم فرش های ماشینی، در رنگ و طرح های متنوع و اندازه های مختلف، انداخت.

گلیم فرش های کاشان یکی از عمده تولیدات کارخانه جات کاشان می باشد که به واسطه استقبال مردمی از این کالاها توانسته بازار خوبی را درداخل و حتی در خارج از کشور داشته باشد جنس این گلیم فرش ها معمولا از بی سی اف هیست شده می باشد که این نوع از الیاف به طور مصنوعی با روش هایی پرداخت داده می شود که باعث ایجاد دوام خوبی در بافت گلیم می گردد.

طرح های زیبای این محصول بیشتر بر گرفته از طرح های سنتی نوع دست بافت ان می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است هر چند از طرح های زیبا و جذاب مدرن نیز در بافت انها  استفاده می نمایند که توانسته مشتریان بیشتری را ب خود جذب نماید.ف

حتی نوع بافت انها به مانند گلیم ها به نحوی است که پرز ندارد و بافت ان سطحی هموار داشته و به واسطه ان الودگی کمتری در خور جای می دهد.

به واسطه مناسب بودن قیمت گلیم فرش ماشینی و سبکی وزن انها و همچنین  شستن راحتی که دارد بیشتر در جاههای پر رفت امد و یا اشپزخانه ها استفاده می گردد که در صورت کثیفی مستمر انها به راحتی بتوانند شستشو  داده و این یک حسن و مزیت برای این کالا می توان در نظر گرفت.

قیمت گلیم فرش ماشینی

گلیم فرش کناره متری کاشان

یکی از پر کاربردترین نوع گلیم ها گلیم فرشهای کناره متری است که بیشتر در راه رو ها و راه پله ها ازا ن استفاده مینمایند وبسیار توانتسه رضایت مشتریان را در بر داشته باشد این نوع از گلیم فرش ها را به صورت رولی تولید می نمایند که در ابعاد و در اندازه های مختلف جهت ابعاد گوناگون راه پله بتوان از ان استفاده نمود.

راه رو ها در هرمنزلی طوری است که نمی توان از فرش های گران قیمتی از ان  استفاده نمود و به واسطه پاخور بودن انها هر از گاهی باید انها را شسته شود واین می طلبد که از کف پوشهایی با قیمت مناسب به مانند گلیم فرش ها از انها استفاده نمایند.

این گلینم فرش ها در ایجاد فضای زیبای برای راه پله ها نقش بسزایی دارد که طرح های ان بسیار متنوع و زیاد می باشد.

بعضا گلیم های راه پله را  در ابعاد سطح پله ها و در ابعاد کوچکتری تولید و دور تا انرا به صورت زیگزاگ دوخت خورده می شود که طرحی زیبا را برای راه پله ها ایجاد می نماید.

قیمت گلیم فرش ماشینی کاشان

گلیم فرش های ماشینی کاشان به واسطه جنس الیاف مناسب انها از قیمت های بسیار پایینتری نسبت به فرش ها قرار می گیرد که این باعث افزایش تمایل مشتریان برای خرید این محصول می باشد

کما اینکه تراکم بافت گلیم ها را به صورت های گوناگون بافته می شود که این بر قیمت های گلیم ها تاثیر گذار می باشد

گلیم ها را در رنگ بندی ها ۴ تا ۱۲ رنگ تولید می نمایند که متناسب به تعتداد رنگ بندی انها قیمت های انها متغیر می باشد کما اینکه بعضی از رنگ های موجود در بافت گلیم ها خود از قیمت های بالاتری برخوردار بوده که این قیمت های مختلف انها را تغییر خواهد داد .

  • بیشتر بخوانید: گلیم ایرانی

به طور کلی می توان عوامل متعددی را برای تعیین قیمت گلیم فرش ماشینی در نظر گرفت .

که از عوامل تاثیر گذار دیگر بر قیمت آن ها می توان به

  • جنس نخ
  • شانه و تراکم
  • تعداد رنگ ها
  • سایز گلیم ها

اشاره نمود.

امروزه تولید کنندگان پشتی های ماشینی می توانند برای مناسب تر بودن قیمت گلیم ها انها را به صورت رویه ههای پشتی استفاده می نمایند که به واسطه طرح های سنتی گلیم فرش می تواند برای سفره خانه های سنتی  مناسب باشد.

خرید اینترنتی گلیم فرش

راه های متعددی برای خرید یرای مشتریان وجود دارد که از جمله نمایشگاه های موجود در شهر کاشان در شهرکهای صنعتی تولید گلیم و فرش کاشان خود یکی از راه های خرید می باشد که در صورت مقدور بودن برای مشتریان می توانند پس از بازدید خرید خود را انجام دهند.

نمایندگی های عرضه های انواع محصولات فرش و گلیم در شهر های دور می تواند راهی مناسب برای مشتریان در شهر های دور باشد که با مراجعه حضوری در انجاها خرید خود را انجام دهند .

از راه های مناسب برای انواع خرید محصولات وجود سایت های تجاری می باشد که گروه تجاری ما برای رفاه حال مشتریان در شهر های دور  سلیته ای تجاری را راه اندازی نموده که مشتریان بتوانند خریدی دلخواه خود را توسط این سایتها انجام داده و کالا را در درب منزل خود تحویل بگیرند.

  • بیشتر بخوانید: گلیم دستباف

از مزایای خرید از طریق سایت های ما خرید ارزانتر به دلیل بی واسطه بودن قیمت ها با قیمت های مشابه کارخانه می باشد .

مشتریان محترم می توانند برای  خریدی دلخواه قبل از سفارش و اطلاع از انواع قیمت گلیم فرش ماشینی با شماره های زیر از مشاوره مدیریت فروش ما بهره مند گردند.

وحیدرضاکاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹-۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.